کافه ویلون♫♪

آرشه به رقص است ، ویلن به ناز ؛ عود و سرود همی چاره ساز

کافه ویلون♫♪

آرشه به رقص است ، ویلن به ناز ؛ عود و سرود همی چاره ساز

آرزوی بهترین سالها

امسال هم مثل امسال مثل پارسال مثل هر سال با هم خوبیو بدی هاش گذشت پیر نشدم بهتر بگم با تجربه تر شدم یا عباراتی بزرگ تر شدم اما امسال با سالای دیگه یه تفاوت کوچیکی داشت کوچیک بزرگش فرق نمیکنه متاسفانه من امسال هیچ خاطره ای برای ماندگارترینه بهترین لحظاتم نداشتم نه از نیمه های اولش و نه از نیمه های دومش که برام به اندازه تمام سال های عمرم  گذشت نیمه های اول هر چند تکراریو خسته کننده روزمره شده بودن اما هر چی باشه مث زمستونو پاییزش برام اعذاب آور نبود خاطراتمو مو به مو تو ذهنه خسته ی آشفتم ورق میزنم اما اندکی از خاطراتم  که تو ذهنم جرقه میزنه یادآور تمام لحظات سالپیش بود

مینویسمو بهشم عمل میکنم و اگر خدایی نکرده نسبت به احساسم سرد شدم بیامو همون چیزایی که نوشتمو مورور کنم تا دوباره گرم گیرم برای رسیدن به آروز هام تلاش کنم

اعتماد به نفس و از ورت های حرف دیگران بگذرم این اولین چیزیست که باید بهش عمل کنم تا خوب درس بخونم خوب بنویسم خوب رفتار کنم که کجا باید حرف نزنم کجا باید حرف بزنم کی باید درس بخونم کی باید تفریح کنم که وقتم را اختصاص بدهم به زمان نت و خواب و تلویزیون اما مهم تر از همه ی این کارهایی که تو روز باید باهاشون سر و کله بزنم مهم تر از همه ی اینا چیزیست که بهش به شدت علاقه دارمو استعدادشم درون موج میزنه برام حائزه اهمیت اینکه تنبلی مو بزارم کنار و با انرژی مثبت آرشمو دستم بگیرم شده یه ساعت تا دو ساعت بی آنکه به چیزی فک کنم به تمرین نواختن ویالون مشغول بشم تمرکزمو روی نت های ویالون کوک کنم تا دستمو به اون بالا برسونم روزی که منو روی سنت بخوانن اون روز زیباترین روز زندگیمه و به این روزا ها بخندم نه اینطور فک نمیکنم نباید فک کنم چون اگه بخوام به ریش این روزا ها بخندم غرور برمیداره اصللا نمیخوام حتی یه اپسیون هم به این روزها فک کنم میخوام اون روز شاد باشم

و اینکه باید به خودم ضمان ببندم تا آخر سال اساسی ترین مشکل ذهنمو که روزانه باهاش درگیرم را حل کنم باید به ترسم غلبه کنم تا بتونم روی صندلی دندون پزشکی با آرامش دراز بکشم و دشمنای دندونامو بعد از هفت سال خانه خرابشان کنم آری من میتوانم میتــــــــــــــــــــــــــــــــــوانم به دستور های ذهنم عمل کنم بهتر از آن است که یک عمر به دستور دیگران زندگی کنم پس باید به ترسم و به بی حوصلگی های روزمرم غلبه کنم ویرانشان کنم آتیششان بزنم و خاکسترشان را به پرت گاه ها بیندازم

اما کارهایی که برای حفظ زیبایی باید انجامشان بدهیم چون ما خودمان زیبایی را دوست داریم و کمی چاق شویم زود دلخور میشویم تابستان امسال را نیمی از وقتمان را به ورزش اختصاص میدهیم مثلا (والیبال یا اسکیت یا شنا ...) برای آیندیمان خوب است که زبانمان را دوباره ادامه دهیم پدرمان به زبان خوب پول میدهد فقط کافیست لب تر کمنم و بگویم شکوه پس این را هم باید با حوصلگیو دقت انجام دهیم نه اینکه مثل سال های گذشته تست هایمان را ده بی سی چلی بزنیم این یه ماهم امسالو تحمل میکنیم اما من خانوم سین برای خودم سال دیگر رو سالی پر آز برآورده شدن آرزوها نام گذاری میکنم و همه یشان را تا آخر سال به خوبی پشت سر میگذارم تا بلکه سال دیگه از هیجانات و بهترین هایشان بازگو شود  


           


پ.ن:من به خودم قول میدهم و اول به خدا توکل میکنم و به خودم خواستن + دانستن = توانستن خوش بختی را سال نود و دو تجربه میکنم.