کافه ویلون♫♪

آرشه به رقص است ، ویلن به ناز ؛ عود و سرود همی چاره ساز

کافه ویلون♫♪

آرشه به رقص است ، ویلن به ناز ؛ عود و سرود همی چاره ساز

قایقران رود ولگا

در حال نواختن (قایقران رود ولگا) فلکور روسیه ای با صدای فالش هستم نت آخر رو سعی میکنم از تکنیک ویبراسیون استفاده کنم آنقدر فلکور ر را از اول تکرار میکنم انگار که در خلا باشی ریتم دیگر فالش نیست ..

عجیب است ! ساز دوست داشتنی یادم می آید دوازده سیزده سال داشتم (حالا شانزده سال دارم) "ر"برادرم را میگویم با یک بسته سی دی پر به خانه آمد من در پی یافتن انبوهی از فیلم های آمریکایی یافتمش جلد روی سی دی جذبم کرد اسم فیلم را به خاطر ندارم مرد آوازی سر میداد  خورشید بی همتا / نور و گرما میدهی به ما / بی تو همه جا میشه سوز و سرما ...

تا اینکه عاقبت درس دیروزم شد (البته درس های از پیش بود جا انداخته شده بود )


با ویبراسیون فالش هم که باشد مینوازم به یاد رود ولگا / قایقران /مردی که با صدایش مرغابی ها را یه رقص در می آورد / و آن سالها ..



پ.ن:منتظرم ر بیدار شود تا برایش توضیح دهم آیا هنوز هم به یاد دارد آن فیلم را آن آواز را 

پ.ن:با شباهت هایی که این ترانه با فیلم چند سال پیش داشت نوشته بالا خلق شد 

پ.ن:در ویکی پدیا به یک ترانه ی سنتی مشهور روسی نام برده شده