کافه ویلون♫♪

آرشه به رقص است ، ویلن به ناز ؛ عود و سرود همی چاره ساز

کافه ویلون♫♪

آرشه به رقص است ، ویلن به ناز ؛ عود و سرود همی چاره ساز

نمیدونم چی شد که یهو زمستون شد دم ظهر برف ریزی میبارید گردنمو کرده بودم تو شال گردنی که سالها پیش همین موقع میم وقتی دبیرستانی بود با دستای یخ زدش کنار شومینه از ذوق اینکه فردا گردنش کنه بافت. اوایل زمسون بود هنوزم سرویس ها تق و لق بود یا من بعد از امتحان میان ترم از سرویس جا موندم با شیما که یه مقطع از من بالاتره اون ور چهار راه منتظر تاکسی بودیم حواسم رفت به ر نمیدونم چرا با شورت توی پیاده رو دوچرخه سواری میکرد بدون اینکه به سمتش برم ازش خواهش کنم منو به خونه برسونه یا حداقل هزار تومن بده چون هیچی پول ندارم و مجبورم از شیما خواهش کنم یه دیویست و شیش مشکی چنان با سرعت ترمز کرد بدون زنجیر چرخ،مامان شیما بود؛ بدون اینکه تعارفی کنه یه خداحافظی خشک و خالی کرد و رفتن حدود چهل و پنج دیقه وایسادم ساعتم طبق همیشه عقربش رو هشت و چهل و پنج دیقه و سیو شیش ثانیه خواب رفته بود بابام رو میبینم همون پلیوری رو پوشیده که بزور براش خریدیم لبخند میاد روی صورتم چون مطمئن نیستم باباست یا عمو از بس که بهم شباهت دارن

 از کوچه پس کوچه های میدون اینقدر با عجله رد میشیم و به اتوبان میرسیم اگه اتوبان رو رد کنیم اون ور اتوبان میشه خانه ی ما که باید تاکسی بگیری اون دور برگردون رو رد کنی از اون جا به بعدشو خودم بلدم چون اتوبان به علت برف و بیشتر به خاطره شن و ماسه نمیشه رد شد دستاش رو وسط اتوبان تکون میده این ساعت نقره ای نه واسه عموس نه پدر یک ماشین هیجده چرخ با سرعتی که اصلا نمیتونم وصفش کنم توی اون روز لعنی میخوره به پدر(لطفا جمله ی قبلی رو با سرعت هرچه تمام تر بخونید)نمیدونم چی بگم اون لحظه هام دارم به منطق قضیه فک میکنم خدایا مگه صفات تبوتی رو به تو نسبت نمیدن آخه چرا جلوی من؟کله یه تاس اون آقاهه که نمیدونم پدرم عموم اون یکی عموم ...نمیدونم فقط پخش آسفالت کنار جاده میشه، کپ میکنم درست مثله گلی که دقیقه ی نود از آرژانتین خوردیم که خوردیم چندتا آقا دورش رو میگیرن به این فک میکنم آمبولانس میاد باند پیچی میکنه اما نه کار از کار گذشته شایدم به جراحی بکشه

میدونید اصلا نمیخوام به هیچی فکر کنم با چسب زخم هم درست میشه آروم چشامو باز میکنم سقف اتاقم که نور آبیه خونه ی همسایه از تو پنجره عبور کرده خیره شدم مامان بالای سرم واسه سحری بیدارم میکنه


پ.ن:همانا خداوند رحمان و رحیم

پ.ن:عنوان به عهده ی خودتون 

پ.ن:فردا عازم سفریم


لینک دانلود  موسیقی وب